Laatste loodjes - Reisverslag uit Moergestel, Nederland van IgorenDaniqueGambia - WaarBenJij.nu Laatste loodjes - Reisverslag uit Moergestel, Nederland van IgorenDaniqueGambia - WaarBenJij.nu

Laatste loodjes

Door: Igor en Danique

05 Januari 2015 | Nederland, Moergestel

De resterende dagen in Nederland zijn ondertussen op twee handen te tellen. Over iets minder dan twee weken vertrekken we dan daadwerkelijk naar Gambia. Het benefietfeest op 20 december was een groot succes! We hebben die avond meer dan €1200 opgehaald! We willen nogmaals iedereen bedanken die hier een bijdrage aan geleverd heeft.
Ondertussen zijn we bezig met het opzetten van voorlichtingen en het maken van allerlei plannen om in Gambia aan de slag te kunnen.
Het inpakken van de spullen begint langzaam aan, laatste werkdagen zijn geweest, de malaria tabletten zijn gestart en we kijken steeds meer uit naar onze vertrekdatum.
We vertrekken 16 januari om 09:00 vanaf schiphol dus iedereen die ons wil uit komen zwaaien is van harte welkom! Waarschijnlijk is dit het laatste bericht vanuit Nederland en zal het eerst volgende bericht vanuit Gambiaans grondgebied worden verstuurd. Om het weer hoeven wij ons in ieder geval niet druk te maken, het is er nu zo'n 35 graden dus dit zijn ook onze laatste dagen dat we een winterjas nodig zullen hebben.

Jullie horen snel weer van ons vanuit Gambia!

Igor en Danique